Moje ime je Mensur Muhić i ovo je moj blog o Androidu, mobilnim uređajima

Ovo je moj prvi post iliti članak na ovom blogu i da vam zaželim dobrodošlicu :-)

Ja sam Bosanac, rođen u Jajcu, u Bosni i Hercegovini, koji živi i radi u Švedskoj i ideja mi je da pišem na bosanskom o dešavanjima u IT svijetu koja mi se cine zanimljivim a nadam se i vama. Nadam se da i drugi iz Bosni susjednih zemalja neće imati problema sa mojim načinom pisanja.

Zašto pišem? Kratak odgovor: ne znam! iznedada mi je došla pomisao i potreba da poslije 18 godina rada sa Internetom i IT  tehnologijama SEO, da i ja startam blog.  Nisam nešto posebno razmišljao i planirao o kojim temama da pišem, to će vjerovatno doći samo po sebi, a i vodiću se vašim sugestijama. Teme su uglavnom vezane za Google, mobilne platforme i novosti i iskustva oko Androida i aplikacija.
Unaprijed se izvinjavam na eventualnim gramatičkim greškama i na ponekad izostavljanju slova sa apostrofima, tastatura mi je na švedskim slovima :-) pa…

Znači jos jedan u nizu od blogova o Androidu, aplikacijama za Android, IT vijestima, SEO tehnologijama i sl. samo ovaj put od mene :-)

Želim svima lijepo čitanje i druženje, i nadam se da ćemo naći dobrih tema i komentara
Hvala.

Sa poštovanjem:

Mensur Muhić

Ostavi komentar...

