OneNote Mobile – aplikacija za Android… napokon!

Godinama koristim OneNote na poslu i kuci na laptopima i stolnim kompjuterima. To je jedan od rijetkih programa koji unose malo reda u moje haoticne zapise, biljeske, isjecke i fotografije.

Tek sa verzijom Offica 2010 dosla je integracija sa Oblakom preko SkyDrive -a i napokon sam mogao da imam pristup istem podacima bez obzira koji kompjuter koristim. Ali sinhronizacija sa telefonima nije postojala. Pokusavao sam sa nekim programima spojiti se preko Simbiana, preko Windows Mobile i preko Androida, ali jednostavno nije islo.
Necu da pomislite da je ova aplikacija nedavno objavljena, nije, stara je par mjeseci, ali sam je ja nazalost tek sada otkrio, i ona je jedan od razloga sto sam poceo da pisem ovaj blog o Android operativnom sistemu i aplikacijama  za pametne telefone. :-)
Imao sam malo problema u uvezivanju izmedju telefona i kompjutera, jer sam imao previse napisanog na racunaru u OneNote programu, pa sam iskoristio priliku i prebacio sve OneNote datoteke u Microsoft SkyDrive.
Mada mi je drazi program DropBox nisam mogao naci nacina da natjeram OneNote da datoteku sacuva tamo…
Sinhronizacija nije uopste problem i starta automatski cim program osjeti da ima dovoljno promjena.
Jos jedna dobra stvar je sto svoje zabiljeske iz OneNote mozete podjeliti sa drugima preko SkyDriva ili emaila.

Ako ste zaiteresovani za OneNote i zelite da ga imate u dzepu na vasem Androidu skinite ga sa:  OneNote Mobile na Google Play!

Slijedi video sa Youtube o OneNote:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.onenote

One thought on “OneNote Mobile – aplikacija za Android… napokon!

  1. OK … Do sada i nije tako lose uradjena aplikacija, fali joj mnogo sitnica ali glavni posao, jednostavan i brz pristup OneNote zapisima preko telefona je tu. Jednostavno je sacuvati novi zapis kao tekst, fotografiju i kao Uradi-listu.
    Sinkronizacija nije tako brza kako bi ja zelio a i klasificiranje je mucno, nema iste one brzine i jednostavnosti kao EverNote, ali je za sada dzaba do 500 postova, kasnije ili kupiti aplikaciju ili ocistiti nepotrebne postove…

Ostavi komentar...

