Samsung Galaxy Note 2 vjerovatno dobiva nesalomljivi ekran *špekulacija*

Samsung Galaxy Note

MK Business News pise da nasljednik Samsungovog Note pametnog telefona dolazi u trgovine u oktobru ove godine. Novi Galaxy Note 2 dobija tanki i nesalomljivi ekran (UBP – unbreakable plane display) koji ce da bude malo veci od predhodnog modela od 5,3 inča. 

Za ovaj ekran se kaze da je jedan od prvih predhodnika Samsungovog nadolazeceg savitljivog ekrana . Galaksi Note 2 dobija prema pisanju i 12MP kameru, procesor sa 4 jezgra i puno bolje trajanje baterije.
Ranije sam negdje citao i o  špekulacijama za LTE, vecu rezoluciju ekrana i vise RAM -a. Ali kako god to cemo saznati na jesen.
Kada je Note dosao na trziste bio sam jako blizu da ga kupim, neznam zasto ali oduvijek su me privlacili veci ekrani, medjutim odustao sam posto mi prestanda telefona nije bila bas najbolja, bilo je puno zastajkivanja u radu i kočenja.
Kasnije kada sam probao Note poslije updatacije bio je puno brzi i bolji za rad.

Ostavi komentar...

