ExYuDroid Internet Radio – Autor Duško Bajić najavljuje skoru updataciju

ExYu Internet Radio android aplikacija za pametne telefone; autor Dusko Bajic

ExYu Internet Radio android aplikacija za pametne telefone; autor Dusko Bajic

Prije par sedmica sam napisao recenziju o jednom programu BiH programera Duška Bajića, ExYuDroid Internet Radio za Android platforme, koji nam je sabrao i na jedan dobar način upakovao 180 radio stanica iz ExYu regije. Link do Play Store.
Ja taj program svakodnevno koristim i zato sam napisao pozitivnu recenziju.
Danas se, na ovaj blog, javio i sam autor ove aplikacije i zahvalio na recenziji (Hvala, hvala nazad :-) i u svom postu najavio i skorašnju updataciju ove fine aplikacije. Ja je očekujem sa nestrpljenjem :-), a i drago mi je da se moj blog počeo vrtjeti po Google rezultatima pretrage, bilo je vrijeme i da moj SEO počne da daje rezultate :-)

Evo šta sam autor, Duško Bajic, kaže u svome komentaru

Postovani,

Slučajno sam ugledao ovaj blog u rezultatima pretrage, te se prijatno iznenadio recenzijom. Moje ime je Duško Bajić i razvio sam ExYuDroid, kažem opet u slobodnom vremenu. Trenutno spremam update, nakon kojeg će aplikacija dobiti novi, nadam se prijatniji izgled, te će sadržati i nove funkcionalnosti (neke od njih ste pomenuli u tekstu iznad). Isto tako će se pojednostaviti dodavanje novih stanica, te korisnici neće morati čekati zvanični update sa Google Play-a.
Otvoren sam za sve prijedloge koji se tiču dodatnih korisnih funkcionalnosti koje bi aplikacija mogla da ima.
Pošto šte već pominjali manje radio stanice, želio bih opet da kažem da ukoliko želite da slušate vama omiljenu radio stanicu, javite mi na mejl dubaji@gmail.com i stanica će biti dodana u što kraćem roku.
Želio bih opet da se zahvalim na recenziji.
Svako dobro želim,
Duško Bajić. 

Ostavi komentar...

