Sada i u mobilnoj verziji za pametne telefone

Skaniraj QR kod mobilnim telefonom i sacuvaj moje kontakt informacije na telefon

Ovo web-mjesto je u potpunosti prilagođeno čitanju i praćenju na vašim “malim” :-) ekranima pametnih telefona i mobilnih  uređaja. Toplo preporučujem  da skanirate sliku koja sadrži QR kodove sa nekom od QR aplikacija na vašem smartphone-u i tako dobijete adresu do ove mensur.se stranice. QR kod sadrži i moje ime kao i moj broj telefona i emaila, ako vam je potrebno, i može se sačuvati kao kontakt u vašoj listi. Ako do sada niste nabavili ili probali QR kodove, onda je moja preporuka da sa Google Play Store skinete aplikaciju pod imenom Barcode Scanner, link je ovdjeŠta je QR kod i kako ga koristiti i napraviti sam napisao jedan članak ranije koji možete čitati ovdje.

Google Translate – prevod web-mjesta uz pomoć Googla

“Što ne pišeš na xxxxx jeziku. da te svi razumijemo?” je zadnjih dana bilo veoma često pitanje i primjedba, meni upućena od stranaca. Pošto živim i radim u Švedskoj, a pišem za šveđane nepoznatim jezikom i znakovima odlučio sam da dragom Google-u prepustim taj dio posla uređenja i pisanja bloga :-). Funkcija koju Google prevod besplatno daje na korištenje za tekstove koji nisu puno jezički komplikovani je zlata vrijedna. Tekstovi o tehnici, ovdje pričam o Google prevodu sa hrvatskog na švedski, kao ovaj moj blog su poprilično dobro pogođeni, i pitao sam par švedskih kolega koji su počeli da prate ovaj moj blog, da nije tako strašno puno gresaka, i da se u suštini može čitati bez napora.  Odmah da kažem da ovo nije vrhunski prevodilac ali služi svrsi.
Ako se registrujete na Google translate stranici, i ubacite kod koji vam oni daju na kraju <head> taga, onda dobijate pristup prijedlozima prevoda vaših tekstova. I posjetioci vaše stranice mogu praviti prijedloge prevoda za njihove jezike. Te prijedloge im možete da odobrite ili ne, tako da Google prevod pokazuje te promjene kasnije u tekstu na tom jeziku, Pametno zar ne? :-) Promjene koje vi lično napravite, ako ste se registrovali, su trajne i odmah se korekcije prevoda prihvataju. Registracijom na Google translate dobivate pristup alatima: Translate Toolkit i  Website TranslatorVrijedno truda ako vam mušterije dolaze iz različitih zemalja, a i statistika posjeta putem prevoda je uključena.

Jako moćno oruđe za online prevode, pogotovo ako vam se sajt sastoji samo par stranica, teže za dinamičke sajtove sa masom tekstova, ali možda vrijedno da se bar par najbitnijih stranica korektno prevede na recimo: engleski.
Naravno da to nije ni približno isto sa Internet marketing aspekta kao i originalna stranica na stranom jeziku, ako ozbiljno mislite ulagati u strana tržišta.

Zašto svugdje po ovom blogu postoje ova šarena dugmad za socijalne medije?

Čitam juče jednu raspravu na Twitteru između značajnijih imena iz SEO oblasti u Švedskoj, koji doslovce kažu: “Zanemari socijalne medije i ulaganje u tu vrstu Internet marketinga i ulaži sva sredstva u Google!”

Ovaj moj blog pišem radi vas i želja mi je naravno da što više ljudi prati i čita mensur.se i da nađe nesto korisno u ovome. Pošto je ovo privatna stranica, ne mogu da ulažem novce u marketing, nego mi je jedini način da dospijem do više posjetitelja taj da Vi dijelite linkove do ovog bloga sa svojim prijateljima, u vašim tekstovima na drugim forumima i stranicama i da linkujete do ove stranice i članaka. Drugog načina nemam, nego vaša dobra volja i trud :-)

Da bih vam taj mali poslić olakšao, ovdje na blogu možete naći dugmad do različitih socijalnih mreža koje možete koristiti da link do ovih članaka dospije i do vaših prijatelja i time do većeg broja čitalaca.

Jedno dugme postaje sve zanimljivije u zadnje vrijeme, A to je G+1 Google-ov odgovor na Facebook-ovo “Sviđa mi se” dugme. Recimo ja imam taj običaj da kada koristim neku aplikaciju sa Google Play Store da joj dam podršku tako sto pritisnem na G+1
Tako da oni koji imaju mene u Google+ krugovima, kada odu na Play Store ili druga web-mjesta, mogu da vide da se recimo ta aplikacija ili stranica i meni dopada.

Ostavi komentar...

