Google danas postigao novi rekord – pola milijarde aktiviranih aparata

Svi danas pričaju o novom Ipfone petici, pa je Google iskoristio priliku da se na svojim Google+ profilima da se pohvali podatkom da su danas prešli prag od 500 000 000 aktiviranih Android mobilnih aparata.

Hugo Bara+ kaže danas na svom Google+ profilu:

Today is a big day for Android… 500 million devices activated globally, and over 1.3 million added every single day.

Google ne prestaje da daje izvještaje o broju aktiviranih telefona od kada je prestigao Apple, koji je takođe objavljivao slične podatke sve do 2010, kada su prestali javno objavljivati broj aktiviranih telefona. To možda ima neke veze sa činjenicom da ih jeAndroid pretekao 2011.

Na ovom naglom rastu Android platforme, Google može dosta da zahvali Samsung-u i i novom Samsung Galaxy III koji je pušten u prodaju u maju ove godine i do sada prodat u preko 20 miliona primjeraka.

Možda ste primjetili “+” oznaku iza imena Hugo Bara+ sa početka teksta. :-)
Google to nije dodao, čudno da im to nije palo na pamet :-) ili ja nisam još nigdje vidio, nego sam ja sam razmišljao, da bi možda bilo interesantno da tako počnemo da obilježavamo linkove do Google+ profila. Sa + znakom iza linka, kao što sam uradio zafotografija.ba+ profil na Google+ koji sam aktivirao i podigao prije par dana. Još samo da sam sebi uradim mensur.se+ :-) ali mi mrsko, ko će sve stići.

Evo mog linka:  Mensur Muhic+   :-)

Ostavi komentar...

